Nunta - Anca & Claudiu




Prima mea vizita in orasul Alexandria. La prima impresie un oras foarte mare si incurcat. Referitor la acest aspect am fost contrazis. A doua impresie - incredibil de cald. Referitor la asta nimeni nu a putut sa ma contrazica. Deci fericitul eveniment s-a intamplat la Alexandria. Un eveniment calduros la propriu si la figurat. Anca si Claudiu, personajele principale ale acestei zile, au fost foarte rabdatori in ceea ce priveste fotografiile chiar daca afara erau probabil 40 de grade si erau in rochie de mireasa si in costum. Caldura probabil nu ii incurca atat de tare daca nu ar fi fost sa mergem sa facem poze pe campurile din jurul orasului in miezul zilei. Multumim mult pentru rabdare si sper ca a meritat.
Din cat am reusit sa ii cunosc mi-am dat seama ca Anca si Claudiu sunt doi oameni care se completeaza cum rar vezi si care impreuna formeaza un cuplu minunat. Anca cu un simt artistic si cu o sensibilitate deosebita, iar Claudiu un adevarat neamt. Mereu punctual si ordonat. Cand combini aceste ingrediente nu are cum sa nu iti iasa decat un cuplu reusit si bineinteles o nunta minunata.

Ma bucur mult ca v-am cunoscut si va doresc sa fiti fericiti impreuna !





















































6 comentarii:

  1. Multumim Ciprian pentru cuvintele frumoase de mai sus si pentru ca ne-ai fost alaturi.

    Iti multumim pentru ca ai avut rabdare cu noi (stim ca nu a fost usor mereu).

    Nu avem destule cuvinte sa iti multumim ca la 40 de grade tu te-ai intins pe pamant (care probabil ardea) si ai facut poza aia fenomenala.

    Iti multumim pentru absolut tot si acum nu mai am rabdare pana voi vedea si restul pozelor facute de tine....si albumul :D

    Esti un fotograf extraordinar si iti doresc mult succes in continuare.

    Casa de piatra si tie (de pe acum) si multa multa fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Anca pentru aprecieri si pentru urari. Comentariul tau este unul special pentru mine avand in vedere ca orice inceput e greu si orice cuvant de lauda iti da noi forte sa mergi mai departe. Salutari si lui Claudiu. Va doresc tot ce e mai bun pe lume.

      Ștergere
  2. Ciprian, multumim de poze.Cand am vazut pozele, toti trei, dc poti crede si Irina exclama si topaia. Bucuria si pasiunea ta cand ai facut pozele sunt bucuria si entuziasmul nostru cand le privim. Numai zic ca desi e dificil, pe Irina ai reusit s-o surprinzi cu toata naturaletea si gingasia ei. Claudiu si Anca sunt, in pozele tale exact, cei pe care-i stim noi de mai bine de 9 ani.
    Asteptam cu mare interes toate pozele!
    Alexandra-nasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am sarit in sus de bucurie cand am vazut comentariul tau :) Cel mai important lucru pentru mine e sa vad ca oamenii apreciaza rezultatul. Comentariile voastre sunt ca si aplauzele pentru actori. Iti multumesc mult si va salut pe toti 3.

      Ștergere
  3. Super frumoase pozele. Felicitari.

    Ionut Chiuc

    RăspundețiȘtergere