Nunta - Adriana & Lucian




O ipostaza inedita la un eveniment cu totul special - nunta fratelui meu. Spun o ipostaza inedita deoarece la acest eveniment am imbinat utilul cu placutul si am fost in acelasi timp si invitat si fotograf cu jumatate de norma :). La inceput doar statutul de invitat era 100% sigur. Nu mi-am luat in serios statutul de fotograf deoarece nu il cunoasteam pe fotograful oficial al evenimentului si nu am vrut sa incurc. Stiam doar ca este unul foarte bun si renumit. Am prins curaj insa dupa ce ne-am cunoscut. Am realizat ca este o persoana foarte deschisa si simpatica. Pe parcurs am vazut ca intr-adevar este si un profesionist. Multumesc mult Ovidiu pentru amabilitate dar si pentru schimbul de experienta fotografica si cine stie poate pe viitor vom mai colabora.

Despre eveniment in sine numai de bine - ca in familie :). Am revazut oameni dragi si am asistat la momente de neuitat. Luci si Adriana au fost cat se poate de relaxati intr-un astfel de moment. Totusi la cel mai important eveniment din viata ai parte si de ceva stres pentru ca vrei ca totul sa iasa bine. Si a fost foarte bine. Dragilor va doresc Casa de piatra si tot binele din lume ! Va fac cadou aceste fotografii si astept urmatorul mare moment din viata voastra ... un botez ?!





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu