Nunta - Madalina & Alex


Si am ajuns la sfarsit... din feicire nu la sfarsitul lumii ci la sfarsitul anului. Un moment cand tragi linie si faci bilantul. A fost un an senzational din punct de vedere fotografic. Am cunoscut o multime de oameni frumosi  pe care voi incerca in urmatoarele postari sa vi-i prezint.

Un cuplu minunat pe care l-am cunoscut anul acesta si alaturi de care am avut norocul sa fiu intr-unul din cele mai importante momente din viata lor este Madalina si Alex. Si daca tot vorbeam mai sus de tras linia, pot spune ca nunta celor doi a fost cea mai distractiva din acest an. Au fost inconjurati de foarte multi prieteni apropiati care s-au distrat pana dimineata, iar cei doi s-au simtit in largul lor si asta s-a vazut. Muzica si locatia au contribuit foarte mult la reusita evenimentului. Dragilor, va felicit ca ati facut o nunta petru voi si apropiatii vostri si va felicit ca traiti cum va place. Va multumesc ca m-ati facut sa ma simt la nunta voastra ca la nunta unor vechi si buni prieteni. Si cine stie poate ne mai intalnim pe viitor. Mi-ar placea...

Responsabil de acest an senzational este bineinteles prietenul si colegul meu Marius - Marian Cristea .... Si acum fotografii de la nunta lui Alex si a Madalinei:

















 


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu