Nunta - Andra & Florin





Cu destul de mare intarziere, in sfarsit am timp sa va arat fotografiile de la un eveniment la care am participat recent. Aceasta nunta s-a anuntat inca de la inceput cu totul si cu totul deosebita datorita locatiei in care se va desfasura – Palatul Stirbei. Toate momentele importante, adica cununia civila, cea religioasa si petrecerea de dupa s-au desfasurat intr-un cadru deosebit care ii da posibilitatea oricarui fotograf sa isi puna in evidenta imaginatia si talentul. Florin si Andra au fost cei mai relaxati miri pe care i-am cunoscut desi au avut ceva bataie de cap cu planificarea si detaliile inerente unui astfel de eveniment. Au reusit insa sa faca din nunta lor un eveniment foarte elegant si rafinat.
 
Mai jos cateva fotografii din ziua respectiva. Andra, Florin, ma bucur mult ca ne-am cunoscut si va doresc sa aveti parte in viata doar de lucruri frumoase.
































2 comentarii:

  1. Foarte buna postarea, Ciprian! Mie imi pare ca este cea mai buna de pana acum :)
    Felicitari si la mai mare!!!
    Si scoate codul de siguranta atunci cand se introduce un comentariu ca iti mananc urechile! :) No sa te manance niciun spammer, iti promit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Marius... E important sa ai de unde invata :)

    Am rezolvat si cu anti-spammul :)

    RăspundețiȘtergere